همزمان با سالگرد تاسیس شوراهای دانش آموزی امروز نخستین شهردار مدرسه مهاباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت:به منظور ارتباط بیشتر بین شورای اسلامی شهر و شهرداری با مدارس امروز در مدرسه منتخب هیئت امنایی این شهرستان ،ویانا رحمانی به عنوان نخستین شهردار مدرسه مهاباد معرفی شد.

شاوله ضمن بیان اینکه هماهنگی ها برای انتخاب شهردار مدرسه در 325 مدرسه شهری و روستایی مهاباد در حال اجراست  افزود:بحث مشارکت بین نهادهای اجرایی از مهمترین دلایل پیشرفت آموزش و پرورش در جهان است و با تشکیل انجمن های مدارس ،شوراهای دانش آموزی و شهردار مدرسه در این مسیر گام برداشته ایم.

شهردار مهاباد هم گفت:شهردار مدرسه پل ارتباطی مدارس و اولیا و مربیان با شهرداری است و آماده سازی دانش آموزان برای جامعه پذیری در این طرح اهمیت فراوانی دارد.

علیزاده آذر ضمن تاکید بر توسعه برنامه های شهرسازی از نگاه کودکان ادامه داد:مدارسی که به طور مشارکتی به وسیله  خود دانش آموزان و اولیای آنها اداره شود ؛قطعا از بعدهای مختلف اجتماعی،فرهنگی و تربیتی پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

در مراسم ویژه  نخستین شهردار مدرسه مهاباد که در مدرسه هیئت امایی ترتیب یافت جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان  و والدین دانش اموزان این مدرسه حضور داشتند.

 انتهای پیام/خ

 

معارفه نخستین شهردار مدرسه مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.