وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، دامن زدن به اختلافات درونی را از علل بروز اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام سید محمود علوی صبح امروز شنبه ۳۰ دی ۹۶ در سفر به شهرکرد و در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: اغتشاشات هفته‌های گذشته که بیشتر در شهر‌های کوچک کشور رخ داد، ریشه در اختلافات داخلی داشت.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث افزود: دشمنان در این قضایا، در رسانه‌های خود بسیار بزرگ‎نمایی کردند، اما مدیریت این تحرکات در مدت اندک، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را متجلی کرد و دشمنان را در بهت و حیرت فرو برد.

وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید عرصه گمنامی و تأمین امنیت در حوادث اخیر شمال غرب در کشور، اضافه کرد: با همکاری و هم‎افزایی مسئولان سیاسی، امنیتی و قضایی و در مدت چهار روز، این اغتشاشات پایان یافت.

علوی با بیان اینکه مردم عامل سنجش مشروعیت نظام هستند اظهار داشت: باید با نگاه کارشناسی و واقع بینانه، از گسترش ناامیدی در کشور جلوگیری کرد تا ضمن ایجاد امنیت بتوانیم وظیفه خود را در خدمتگزاری به مردم ادا کنیم.

وی گفت: تریبون‌های رسمی نباید خدمات دولت را کوچک نمایی کنند، بلکه باید با ایجاد بارقه امید در دل مردم، آرامشی عمومی را در کشور ایجاد نمایند.

علوی افزود: گره گشایی و حل مشکلات مردم، اجرای عدالت و تأمین امنیت و معیشت، وظیفه حکومت اسلامی است و همه افراد درون نظام با هر سلیقه، آیین و مذهب باید از این امکانات برخوردار شوند.

در پایان این نشست، مدیرکل جدید اطلاعات چهارمحال و بختیاری معرفی، و از خدمات مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

سفر وزیر اطلاعات به چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار