معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ضرورت جامعه امروز برای عبور از مشکلات داخلی و خارجی، اتحاد و هم‌دلی است،

اتحاد و هم‌دلی رمز عبور از مشکلات داخلی و خارجیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور امروز در یادواره 450 شهیدشهرستان خدابنده با تاکید بر ضرورت برگزاری چنین یادواره‌هایی در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بی‌شک برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث خواهد شد تا نسل امروز با نسل گذشته پیوند خورده و شاهد احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه ضرورت جامعه امروز برای عبور از مشکلات داخلی و خارجی، اتحاد و هم‌دلی است، افزود: با نگاهی اجمالی به شرایط کنونی کشور درمی‌یابیم، آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری برای عبور از مشکلات و دغدغه‌های متعدد به آن احتیاج داریم، وحدت و انسجام ملی است.

حسینعلی امیری افزود: یادواره امروز، بهانه‌ای برای توجه بیشتر و درس گرفتن از شهدایی است که با فدارکاری خود، باعث پایداری انقلاب اسلامی شدند که شهید ذوالقدر را باید یکی از این شهدا دانست که از شخصیت ویژه‌ای برخوردار بوده و غیرت دینی را باید از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار دانست.

استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه اقتدار و عزت و سربلندی ایران اسلامی در منطقه به واسطه خون پاک شهدایی است که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کردند، افزود: این جان‌فشانی‌ها امروز هم ادامه دارد و باید از شهدا درس بگیریم.

درویش امیری با اشاره به اینکه پایمردی جوانان ایران زمین در عرصه‌های مختلف باعث شده است که امروز از ایران به‌عنوان کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه یاد شود، گفت: این تاثیرگذاری به واسطه خون شهدایی است که از آغاز انقلاب تا به امروز داده‌ایم و بی‌شک احیای فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ادامه‌دهنده راه این شهیدان و موفقیت‌های روزافزون برای کشور باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم تاکید کرد: برای پیشرفت کشور باید همه اختلافات را کنار گذاشته و در جهت اقتدار و عزت ایران اسلامی، انسجام داشته باشیم.

بیگدلی به برگزاری چنین یادواره هایی گفت:آنچه که شهدا برای پایداری انقلاب انجام دادند، کار بسیار ارزشمندی است که نباید در حرف خلاصه شود؛ چرا که جان‌فشانی شهدا برکات زیادی را برای انقلاب اسلامی داشت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی برای رفع محرومیت در شهرستان خدابنده صورت گرفته که این اقدامات باید تداوم داشته باشد، افزود: بی‌شک، خدابنده جزو شهرستان‌هایی است که از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و وجود همین پتانسیل‌ها باعث شده است تا امروز شاهد اقدامات خوبی برای توسعه این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ن

برگزاری یادواره ۴۵۰ شهیدشهرستان خدابنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.