همکلاسی های مدرسه شهید معتمد شهرستان عنبرآباد پس از ۲۹سال دوباره در فضایی صمیمی و در همان مدرسه گرد هم آمدند.

دورهمی آقای فرماندار با هم کلاسی های دوران مدرسهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز جمعه ۲۹دی ماه ۹۶‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید راستگو ، دانش آموزان مدرسه شهید معتمد شهرستان عنبرآباد همکلاسی های این مدرسه ،پس از ۲۹سال دوباره در فضایی صمیمی و در همان مدرسه گرد هم آمدند.

همه نگاه‌ها به در کلاس دوخته شده بود، از آخرین باری که معلم‌شان وارد کلاس شده بود، ۲۹ سال می‌گذشت.

هنوز هم می شد شیطنت کودکانه را در چشمان‌شان ببینی، هرچند گرد روزگار بر سر و صورت شان نشسته و پوست شان چین خورده بود. گویی شیطنت خصوصیت جدانشدنی این نیمکت هاست و ربطی به سن و سال و منصب ندارد.

ماه مهر برای همه آن دانش آموزانی که سر کلاس چهارم مدرسه شهید معتمد نشسته بودند، بوی خاصی داشت و چه زیباتر شد وقتی همه باهم سرود همکلاسی سلام را خواندند.

این بار با چهره‌هایی متفاوت پشت نیمکت‌های کلاس نشسته بودند و همه آنها وارد پنجمین دهه زندگی‌شان شدند اما هنوز هم مثل دانش‌آموزان اول ابتدایی شوق آموختن داشتند.

هنوز ترس از حبیب الله دانشی مدیر مدرسه و زهرچشم های محمود سالاری ناظم مدرسه را در وجودشان می شد احساس کرد.

شیطنت و شادی‌های کودکانه هنوز هم در چهره همه آنها موج می‌زد. با وجود آنکه همه آنها پدر شدند و حتی تعدادی نیز لذت نوه دار شدن را چشیده اند و حالا پدربزرگ هستند ، اما هنوز هم دلشان برای نیمکت‌های چوبی رنگ و رو رفته کلاس چهارم ابتدایی مدرسه شهید معتمد تنگ شده بود.

برای زنده کردن این خاطرات شیرین از ماه ها قبل توسط نادر سلطانی، احمد اقتداری و نادر ملایی برنامه ریزی شده بود.

نادر ملایی که حالا فرماندار شهرستان عنبرآباد است گفت: وقتی احمد پیشنهاد چنین برنامه ای را داد تا همه شاگردان قدیمی‌ در مدرسه شهید معتمد حاضر شویم خیلی خوشحال شدم. دلم برای برپا و برجا گفتن مبصر کلاس تنگ شده بود. آرزوی هر معلمی موفقیت دانش‌آموزانش است و با شروع هر ماه مهری دلم برای آن روزها تنگ می‌شود.

ملایی افزود: این برنامه بدون تشریفات اداری و در فضایی آکنده از صمیمیت برگزار شد.

گفتنی است، برخی از این همکلاسی ها، از شهرهای و استانهای دیگر نیز در این برنامه حضور بهم رسانند.

حبیب الله دانشی (مدیر مدرسه)، محمود سالاری (‌ناظم) وبقیه نیز دانش آموزان کلاس پرجمعیت آن روزها بودند.

انتهای پیام/ح

حضور دانش آموزان مدرسه عنبرآباد بعد از 40سال در مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار