کاروان تور کتاب کودک به داراب می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌اصغر حیدری مسئول کاروان تور کتاب کودک داراب گفت: کاروان تور کتاب کودک با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان دانش‌آموزان عشایر، سوم و چهارم بهمن‌ماه به داراب می‌رود.

وی افزود: تور داراب پس از تور قشقایی در اقلید، دومین تور کتاب کودک در سطح استان فارس است که باهدف پوشش دانش‌آموزان عشایر ایلات خمسه برگزار می‌شود.

حیدری ادامه داد: در تور کتاب داراب با مراجعه به روستا‌های بنگل و رکن‌آباد به ۷۰۰ دانش‌آموز کتاب اهدا و جشن کتاب نیز در مدارس عشایری این دو روستا برپا می‌شود.

وی با بیان این که در این تور هر دانش‌آموز دو جلد کتاب دریافت می‌کند، افزود: کتاب‌های اهدایی غیر آموزشی و مناسب گروه سنی الف، ب، ج. است که دانش‌آموزان و نونهالان ۵ تا ۱۳ ساله را شامل می‌شود.

مسوول کاروان تور کتاب کودک داراب گفت: کلاس‌های مدرسه عشایری بنگل در کانکس تشکیل می‌شود و ما با کمک خیران دو کانکس برای کتابخانه و اتاق کامپیوتر این مدرسه مهیا کردیم تا دانش‌آموزان محروم از خدمات و آموزش‌وپرورش بتوانند از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

مسئول کاروان تور کتاب کودک داراب با بیان این که تور کتاب کودک از سال ۹۲ در تهران آغاز به کار و تاکنون ۲۲ کتابخانه در قالب این برنامه در سطح کشور راه‌اندازی کرده است، افزود: هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در داراب و روستا‌های تابعه زیرمجموعه آموزش عشایری هستند و خدمات آموزش‌وپرورش را دریافت نمی‌کنند.
انتهای پیام/ر

تور کتاب کودک به داراب سفر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار