معاون دادستان کل کشور گفت: شهادت حيات خلوت خداوند است و اين توفيق و نصيب هرکسي نمی شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون محترم دادستان کل کشور در مراسم گراميداشت هشتمين سالگرد شهادت دادستان فقيد شهرستان خوی که  با حضور مقامات عالی کشوری ، استانی و با حضور مردم مومن شهرستان  خوی درحسينيه شيخ نوايی اين شهر برگزارشد  گفت: شهادت حيات خلوت خداوند است که اين جز درمورد بندگان خاص خدا  که در تاریخ مشاهده کرديم  نصيب هرکسي نمی شود.

 سعید عمرانی ادامه داد: شهادت يک  مقام شهودی است وکسی که می تواند به حقايق و اعمالی که انجام می دهد و بصيرت داشته باشد و در ميان ما زندگی کند مقام شهيد را دارد.

وي دربخشی از سخنان خود بيان داشت: ما که در شهرهای مرکزی کشور زندگی می کنيم وقتی فرزندانمان و خودمان راحت سر بربالين نرم می گذاريم عده ای در اين کشور بيدارند و از اين مملکت درحال پاسداری هستند که آنها همان  شهدای زنده هستند .

معاون دادستان کل کشور  ادامه داد: شهادت قبل از اينکه کشته شدن باشد يک معرفت است و اينکه انسان به آن مرحله برسد و بتواند حق را از باطل  تشخيص بدهد و اين توفيق در مسير کارگزاران نظام مقدس جمهور با شرا يطی است و شرطش اين است که ما قدر اين نعمت را بدانيم که خداوند چه توفيق وسفره ای برای ما برقرارکرده است .

عمرانی افزود: خداوند رضايت خود را در رضايت خلق قرارداده و هر روز تعدادی به ما مراجعه می کنند که همه آنها حاجتمند هستند و باید به خواسته های آنها رسیدگی کنیم که حضرت  سيد شهدا (ع) می فرمايد :حاجات مردم نزد شما نعمت های خداست اين نعمت ها را نبايد پس بزنيم و نبايد با اخم با آنها برخورد کنيم.

وي بابيان اينکه شهيد حاجی قلی زاده يکی از بندگان خاص خدواند بود که صاحب شهود بود هر روز خدواند را در محل کارش می ديد اظهار داشت: شهدا زنده هستند و به همه امور ما آگاهی دارند و مابايد از اين مجالس برای خودمون  عبرت آموزی کنيم و ببينم چطور امثال شهيدحاجی  قلي زاده ،شهدای حرم ،شهيد حججی  و شهدای ديگر به اين مقام رسيدند.

وي در پايان اظهار داشت: بنابراين عاشق خدا و حسين بودن سلسله اعمالی دارد کسی که بگويد من عاشق خداوند وحسين هستم بايد خودش را آماده کند وخداوند را به دلش دعوت کندو ببينيد که خداوند از او چه می خواهد بنابراين کسی که خادم و نوکر مردم باشد عشق خداوند دردل او وجود دارد .

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم گراميداشت هشتمين سالگرد شهادت دادستان فقيد شهرستان خوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.