مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:ترویج برنامه‌های قرآنی و برگزاری طرح‌های مختلف در این حوزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ترویج فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر پنجشنبه در نشست با هیئت رئیسه اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر اظهار داشت: ترویج برنامه‌های قرآنی و برگزاری طرح‌های مختلف در این حوزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های اعضای موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان به‌عنوان خادمین قرآنی، با بیان این که همه دستگاه ها در توسعه فرهنگ قرآنی استان نقش دارند بر لزوم تمرکز فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه و تجهیز موسسات قرآنی استان افزود: تلاش ما بر این است که از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان ها اعتبارات مناسب برای توسعه و تجهیز موسسات قرآنی جذب شده و در اختیار اتحادیه قرار گیرد.

ابراهیم مرادی مدیرعامل اتحادیه و علی میرشکاری رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی استان بوشهر به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این اتحادیه و مسائل و مشکلات آن پرداختند.

در بخش دیگری از این نشست عبدالحسین ناصری رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تقویت بنیه علمی و مهارتی موسسات استان و آشنایی همه موسسات با سیاست‌های فعالیت‌های ابلاغی مرکز تاکید کرد.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر گسترش یابد

برچسب ها: اخبار علمی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.