معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به برگزاری کنگره شعر فرهنگ‌یاران سپاه در بوشهر گفت: دفاع و پاسداری از ارزش‌ها از اهداف تشکیل کنگره شعر فرهنگیاران سپاه است.

هدف کنگره شعر فرهنگیاران سپاه پاسداری از ارزش‌ها استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین محبی صبح امروز در مراسم ششمین کنگره شعر فرهنگ‌یاران سپاه در بوشهر با اشاره به توطئه­‌های استکبار جهانی بر ضدّ نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر قدر زمان می­‌گذرد آمریکا بیشتر به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی می‌برد و طبیعی است که آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند تا به هر شیوه­‌ای جلوی قدرت جمهوری اسلامی ایران بایستد و در این راه دست به بهانه­‌های گوناگون می­‌زند زیرا با اصل دین و پایبندی مردم به دین مخالف است.

وی با بیان اینکه سپاه، رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی بر عهده دارد افزود: رسالت پاسداری فقط حفظ دستاوردها نیست بلکه وظیفه حفظ اصل انقلاب اسلامی است که برای دستیابی به این هدف لازم است از همه ظرفیّت­‌ها از جمله در عرصه فرهنگی استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه، انقلاب را یک حرکت رونده و دگرگون آفرین دانست و تاکید کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی به این معنا است که ما مراقبت کنیم که این حرکت متوقّف نشود و این روندی که شروع شده و فراگیر شده و تمام دنیا را تحت نفوذ اندیشه­ های خود می­‌بیند، باز نایستد.

سردار محبی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تمام افراد دارای توان فرهنگی را ساماندهی کرده است گفت: هنرمندان، مداحان، راویان، فعالان قرآنی و شاعران در قالب شبکه فرهنگیاران سپاه ساماندهی شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شعر فرهنگ‌یاران سپاه در بوشهر گفت: دفاع و پاسداری از ارزش‌ها از اهداف تشکیل کنگره شعر فرهنگیاران سپاه است.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با بیان اینکه استکبار ستیزی، بیداری اسلامی و آتش به اختیار موضوع اشعار ششمین کنگره شعر فرهنگ‌یاران سپاه در استان بوشهر بود خاطر نشان کرد:از 350 شعر ارسال شده به این دبیرخانه 270 شعر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

محبی تصریح کرد: شاعران گران­قدر می­‌توانند با استفاده از نعمت خدادادی شعر به مصون­ سازی فرهنگی مورد هجوم دشمن بپردازند و از ارزش­‌ها دفاع کرده و به تثبیت آن­ها بپردازند.

انتهای پیام/م

پاسداری از ارزش‌ها هدف کنگره شعر فرهنگیاران سپاه است

برچسب ها: شعر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.