گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید عبدالرحیم احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید عبدالرحیم احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید عبدالرحیم احمدی در سال 1342 در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد، تحصیلات خود را تا دوره راهنمایی ادامه داد. علاوه بر امورات اجتماعی در کارهای کشاورزی پدر بزرگوارشان همانند مرد بزرگ فعال و کوشا بودند.

در سال 1361 به صورت بسیج داوطلب عازم مرکز آموزشی پادگان حر خوی می‌شود تا به جبهه های نبرد حق علیه باطل برود. عاقبت در تاریخ 61/7/16 یا به نقلی دیگر در تاریخ 61/9/16 به همراه دیگر عزیزان بر اثر اصابت بمب های هوایی دشمن در دشت بی انتهای سومار به شهادت می‌رسد و به علت شدت بمباران اکثر اجساد تکه تکه شده و مدتی پنهان از چشم خاکیان در زیر آوارها و خروارها خاک پنهان می‌گرد تا پس از گذشت مدت زمانی چندساله بقایای اجساد مطهرشان از زیر خاک ها بیرون آورده می‌شود و بعد از تشیع به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید عبدالرحیم احمدی

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.