فرماندار تربت جام گفت:مدیران در جذب اعتبارات ابلاغی تمام تلاش وتوان را به کار گیرند و اگر ریالی برگشت کند حتما آن مدیر دستگاه با همان اعتبار برگشت خواهد کرد و این امر خط قرمز مدیر است.

در صورت عدم جذب اعتبارات ابلاغی مدیر دستگاه برگشت خواهد کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مرتضی حمیدی در جلسه شورای اداری فزود: برنامه داشتن از اساس کار یک مدیر است و کسی که برنامه و استراتژی ندارد نمی‌توانم در سیتسم مدیریت شهرستان جایگاهی داشته باشد.

وی گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌ها و خود فرماندار نباید پشت میز نشین باشد و باید به صورت میدانی و عملیاتی در خدمت رسانی بی منت به مردم تلاش کنند.


فرماندار افزود: برای خدمت سرانی به مردم لحظه آرامش معنا ندارد و مدیران با پوشیدن کفش آهنی آماده حضور در همه عرصه‌ها خدمت به مردم باشند و تاخیر در آمدن سر کار و زود رفتن آن‌ها مورد قبول نیست.


مرتضی حمیدی  گفت: با توجه به همه خدمات صورت گرفته، شایسته جمهوری اسلامی نیست که روستای بالای ۵۰ خانوار از آب شرب و راه روستایی مناسب برخوردار نباشد و این جایگاه شایسته مردم تربت جام نیست که باید با جدیت مسئولان برطرف شود.

وی با انتقاد از مصوبه‌های اجرا نشده در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های فرمانداری افزود: مدیران اگر توان اجرای برنامه‌ای را ندارند مصوب نکنند و اگر مصوبه صورت بگیرد موظف به اجرای آن هستند.

فرماندار تربت جام با اشاره به مصوبه شورای آموزش وپروش خراسان رضویدر خصوص قطع انشعابات مدارس به دلیل بدهی گفت: دستگاه خدمات رسان به هیچ عنوان حق ندارد انشعابات مدارس را به دلیل بدهی قطع کنند و برای قطع انشعابات اداره‌های بدهکار با فرمانداری هماهنگ شود.

انتهای پیام //ز. ج
 
 

برگزاری جلسه شورای اداری در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.