عضو شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه ما باید مدافع سرزمینی‌ باشیم‌ که در حال بیابان‌ شدن است، گفت: ما باید مدافع هوایی باشیم‌ که مسموم شده است.

باید‌ مدافع فرهنگی باشیم‌ که به خاطر‌ فساد و اختلاس‌ نیمه جان شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایزدی نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها در دومین‌ جلسه از دور پنجم شورای عالی استان‌ها که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما بدون هیچ نظارت استصوابی‌ در آزادترین انتخابات نظام‌، برگزیده‌ مردم هستیم‌ اظهار کرد: ما انتخاب شده‌ایم تا صدای مردم باشیم‌ نه صدای صاحبان‌ کارتل‌ها و سایر بازیگران قدرت و ثروت‌.

عضو شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ما نباید اشتباه کنیم، اظهار کرد: ما آخرین امید، سنگر و پناهگاه‌ ملت هستیم که از اعماق‌ شهرها و روستاهایمان‌ قدم به قدم به پایتخت رسیده‌ایم‌.

وی با بیان اینکه به خدا پناه می‌بریم‌ از اینکه بخواهیم به امید رأی دهندگان خیانت کنیم و یا منافع حزب و گروه را بر منافع ملی ترجیح بدهیم‌، اظهار کرد: اگر در دوره ما اوضاع‌ شورای عالی با دوره قبل فرق نکند پس چه تفاوتی بین ما و آن‌هایی است که در گذشته بوده‌اند و مردم به برخی از آن‌ها رأی نداده‌اند؟

ایزدی با بیان اینکه در عصر کنونی قدرت پشت شیشه رسانه‌های سایبری است، گفت: جایی برای پنهان‌کاری نیست و نمی‌توانیم خرد جمعی را نادیده بگیریم و باید با مردم گفتگو کنیم و مسائلی را که به خاطر آن‌ها نماینده شده‌ایم به اطلاع افکار عمومی برسانیم.

وی با بیان اینکه باید مدافع میلیون‌ها انسانی باشیم که زندگی‌شان در سختی است، گفت: ما باید مدافع سرزمینی باشیم که در حال بیابان شدن است، مدافع هوایی باشیم که مسموم شده است، مدافع فرهنگی باشیم که به خاطر فساد و اختلاس نیمه جان شده است.

ایزدی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم قامت زخم‌خورده وطن را دوباره استوار کنیم، افزود: نباید مرعوب‌ معضلات شویم‌.

وی تصریح کرد: باید حرکت کنیم و فرهنگ تمدنی‌مان را استوار نگه داریم‌.

عضو شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه نباید راه‌های اشتباه را دوباره بیازماییم‌، خاطرنشان کرد: نباید‌ در پستوی‌ اتاق‌های اداری خود را محصور کنیم و وقتمان را صرف کاغذ‌بازی‌های رایج کنیم.

ایزدی با تأکید بر اینکه نباید خواست ملت را مخفی کنیم، گفت: نباید به فلان رانت‌خوار و یا اختلاس‌گر قانون‌شکن بربخورد‌ و به جای اینکه مرهمی بر خاطر مجروح هموطنان شویم، خود زخمی دیگر بر جانشان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار