نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شهدای روحانی مصداق امر به معروف و ایثارگری در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت:همگان وظیفه دارند ادامه دهنده راه شهدا در عرصه خدمت رسانی به ایران اسلامی باشند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه والای امام خمینی (ره) به عنوان یک روحانی مبارز گفت: گرچه مراجع منبع فیض هستند، اما تنها امام راحل توانست با تکیه بر اعتقاد ملت ایران زمینه ساز مدیریت مردمی شود.

امام جمعه زاهدان افزود: امام خمینی (ره) تنها فردی در تاریخ بود که توانست یک نظام شاهنشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را با تکیه بر اعتقادات مردم به نظامی مبتنی بر خواست مردم و دین تغییر دهد.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: گرچه نسل کنونی به یاد نمی‌آورند، اما شاه پهلوی برنامه داشت تا با سر جای ماندن خود تنها برخی قوانین محدود را تغییر دهد که امام خمینی (ره) با هوشیاری دستور داد تا شاه از مملکت خارج شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عوامل بسیاری از جمله بنی صدر و دشمنانی که بر علیه شهید بهشتی شعار می‌دادند سعی داشتند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند، اما این امر با هوشیاری امام خمینی (ره) خنثی شد.

انتهای پیام/ع

کنگره ملی شهدا درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار