مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ مراسم شب شعر و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهادت تا پایان دهه فجر به همت این مجموعه در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در چند روز گذشته در ایرانشهر، خاش، مهرستان و سیب و سوران این مراسم شب شعر برگزار شده و در سه شهرستان نیکشهر، کنارک و چابهار نیز روز‌های ۲۳ و ۲۴ دی برگزار می‌شود.

بزمانی  گفتمان سازی و ترویج فرهنگ شهادت در سیستان و بلوچستان و آماده سازی فضا برای برگزاری کنگره ملی شهداء با همکاری و مساعدت سازمان های فرهنگی و مذهبی از جمله سپاه پاسداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما و حوزه هنری در این استان را از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زبان شعر بُرنده و جذاب است و به معانی عمق می‌بخشد گفت: قرائت شعر، بیان خاطره، اجرای سرود و برنامه هنری، پخش فیلم کوتاه و تقدیر از شاعران و هنرمندان از جمله برنامه‌های اجرایی در شب شعر خاطره شهداست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مؤثرترین روش­‌های ترویج ارزش‌های اسلامی بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش­‌ها پیشرو بوده اند و می‌توانند برای دیگران الگو باشند به عبارتی با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی ارزش­‌ها، می ­توان آنان را به عنوان الگو معرفی کرد تا عموم افراد ترغیب شوند که سبک زندگی خود را با آنان مطابقت دهند.

حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: تلاش داریم با برگزاری شب شعر و خاطره شهدا، این عزیزان را به عنوان الگویی واقعی به اقشار مختلف جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری کنگره ملی شهداء درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار