براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با عبور امواج ضعیفی از روی کشور در برخی ساعات ابرناکی افزایش می‌یابد.

افزایش ابرناکی در کشور/ دمای 21 استان زیر صفر درجه سانتی‌گراد+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحليل آخرين اطلاعات هواشناسی در روزهای چهاشنبه و پنجشنبه با عبور امواج ضعيفی از روی كشور در برخی ساعات ابرناكی افزايش می‌يابد با اين وجود بارش بر روی كشور   پیش‌بینی نمی‌شود.

 روز پنجشنبه به سبب وزش بادهای گرم جنوبی بر روی استان گيلان از پنجشنبه بعدازظهر همراه با وزش باد شديد دما بطور قابل ملاحظه در اين ناحيه افزايش می يابد و گرمای هوا بر روی اين استان در روز جمعه نيز ادامه می‌يابد و مجددا از روز شنبه با كاهش دما به شرايط عادی باز می‌گردد.

در روز جمعه با نزديک شدن يک سامانه فعال بارشی به كشور، وزش باد شديد و بارش پراكنده از جمعه صبح از جنوب غرب شروع شده و تا پايان روز بارش مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات غربی زاگرس را در بر می‌گيرد.

از لحاظ تغييرات دما انتظار می‌رود در روز چهارشنبه در نوار شمالی كشور دما افزايش يابد و روز پنجشنبه نيز افزايش دما در نوار شمالی و شمال شرق، شرق و جنوب شرق ادامه يافته و سپس در روز جمعه در غالب مناطق كشور شاهد افزايش دما خواهيم بود.

/

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور 27 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار