براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز در استان های ساحلی خزر بارش باران و در برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحليل آخرين نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها امروز در استان های ساحلی خزر بارش باران و در برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش برف و باران پيش بينی می شود.

همچنين در شمال خراسان رضوی و بخش هايی از شمال غرب و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراكنده به همراه وزش باد پيش بينی می شود و روز چهارشنبه نيز بارش پراكنده در سواحل غربی خزر دور از انتظار نخواهد بود.

در ساير مناطق كشور در سه روز آينده وزش باد پديده غالب خواهد بود و طی دو روز آينده همچنان ماندگاری هوای سرد در شمال غرب ،سواحل شمالی وشمال شرق ادامه دارد، ضمن اينكه در شرق كشور كاهش 4 تا 8 درجه دما طی امروز و فردا پيش بينی می شود.

از روز پنجشنبه تا جمعه مجددا افزايش دما در نيمه شمالی كشور رخ خواهد داد كه در استان های گيلان و اردبيل با وزش باد شديد جنوبی نيز همراه خواهد بود و از اواخر وقت روز پنج شنبه سامانه بارشی ديگری از سمت مرزهای غربی وارد كشور می شود كه موجب بارش های نسبتا گسترده در روز جمعه در نيمه غربی كشور خواهد شد.


/

 

انتهای پیام/

سردترین و گرمترین استان ها کدامند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار