فرماندار شهر سرخه گفت: تبلیغات اسلامی سرخه ارتقا می یابد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی مویدی زاده فرماندار شهر سرخه در جلسه هماهنگی احداث ساختمان اداره تبلیغات اسلامی سرخه و بررسی مسائل فرهنگی شهرستان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه باید از ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی به‌خوبی بهره برد، گفت: سرخه شهرستانی نوپاست و لذا در راستای استقرار اداره تبلیغات اسلامی نیز موانعی بر سر راه وجود داشت که امیدواریم در گام نخست این سرپرستی را به اداره و در گام بعد شاهد احداث ساختمان جدید آن باشیم.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ دینی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اعزام بیشتر و بهتر مبلغان به روستاها و ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی، اداری و خصوصی درصدد تقویت و ارتقای تبلیغات اسلامی سرخه هستیم.

فرماندار سرخه تبلیغات اسلامی را نهادی مؤثر دانست و بیان داشت: یکی از مشکلات این شهرستان به دلیل نوپا بودن، عدم تکمیل چارت‌های سازمانی ادارات است که امیدواریم به‌مرور بتوانیم در این امر نیز موفق عمل کرده و شاهد استقرار اداره تبلیغات اسلامی قوی باشیم.

مویدی زاده به ظرفیت‌های معنوی، نیروی انسانی، طلاب، روحانیان، نخبگان، مداحان، فعالان حوزه فرهنگی، هیئات مذهبی و ... به‌مثابه دارایی‌های مهم معنوی سرخه اشاره کرد و بیان داشت: می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ دینی به‌خوبی بهره برد.

وی افزود: ارتقای تبلیغات اسلامی یکی از ضروریات شهرستان مستعد سرخه است که امیدواریم بتوانیم با تعامل ویژه در این راستا موفق عمل کنیم.

فرماندار سرخه همچنین گفت: احداث ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یکی از نیازهای اصلی این شهرستان است که نیازمند همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

انتهای پیام / ق


ارتقای تبلیغات اسلامی سرخه به اداره یک مطالبه عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار