عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق گفت:لایحه بودجه هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود تا در دستور کار صحن قرار گیرد.

گزارش نهایی بودجه ۹۷ هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شودمحمد فیضی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اتمام بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق، گفت: اعضای کمیسیون بخش درآمدی و هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ را بررسی کرده‌ و به پایان رسانده‌اند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق با اشاره به اینکه پیشنهادات متعددی از سوی نمایندگان به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است، ادامه داد: کمیسیون تلفیق در حال بررسی مباحث الحاقی و تبصره‌های لایحه بودجه سال آینده  و پیشنهادات نمایندگان  است.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق به دنبال آن است که هر چه زودتر بررسی لایحه بودجه ۹۷ را به اتمام برساند، تصریح کرد: احتمالا هفته آینده لایحه بودجه تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود تا در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

فیضی درباره  اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس باید لایحه بودجه را تکمیل کند نه آنکه تغییر دهد، گفت: اگر قرار باشد مجلس تغییری در بودجه  ایجاد نکند، چه ضرورتی داشت که دولت لایحه را به مجلس تقدیم کند؟!

وی با بیان اینکه مجلس این اختیار را دارد که هم منابع درآمدی و هم هزینه‌های لایحه را بررسی کند، خاطرنشان کرد: در‌‌ همان روز ارائه لایحه بودجه ۹۷ گفتیم که کلیات را قبول می‌کنیم اما مجلس در جزئیات حرفای زیادی برای گفتن دارد و تغییراتی را اعمال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۶
لطفا یارانه رو حذف نکنید
مچکریم
آخرین اخبار