معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت و سازهای بی رویه به شهر یاسوج لطمه می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عزیز فیلی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای فنی استان افزود: در بروز مشکلات و تخلفات حوزه ساخت و سازها، همه دستگاه های متولی مقصرند و بازنگری در طرح جامع شهر و کنترل و نظارت بر ساخت و سازها ضروری است.

فیلی با بیان اینکه افتتاح هرچه سریعتر بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابی شهید جلیل یاسوج با در نظر گرفتن تکمیل و تجهیز در کمترین زمان ضروری است، تصریح کرد: ‌در همین راستا مکاتباتی با متولیان کشوری انجام شد و مقرر گردید که محل پد هلیکوپتر تبدیل به پارکینگ شود.

وی افزود: همچنین پد هلیکوپتر در بالای پارکینگـ قرار خواهد گرفت.

فیلی بر اتصال پل سوم بشار به پلیس راه یاسوج به شیراز پس از تکمیل فاز اول و برقراری ترافیک عبوری بر روی پل تاکید کرد و بیان داشت: راه و شهرسازی نسبت به برنامه ریزی صحیح و رفع موانع برای جلوگیری از گره های ترافیکی بعد از افتتاح فاز اول پل اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار به قطعه سوم جاده یاسوج به شیراز و تعطیلی دو ساله پروژه اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به دریافت یکهزار تن قیر توسط پیمان کار، راه و شهرسازی نسبت به بررسی لازم برای میزان مطالبات این پیمان کار اقدام کرده و اقدامات اعلام شده در شورا را اجرایی کند.

 انتهای پیام/غ

 ضرورت راه اندازی بیمارستان شهید جلیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.