در جلسه‌ی ستاد باز آفرینی سکونت گاه‌های غیر رسمی استان مرکزی مقرر شد "سرای محله ما" در اراک و ساوه ساخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در جلسه‌ی ستاد باز آفرینی سکونت گاه‌های غیر رسمی استان مرکزی با حضور نهاد‌های مرتبط برای سکونت گاه‌های غیر رسمی اراک و ساوه تصمصم گیری شد.

حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس جلسه در حاشیه این جلسه  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه مجموعا ۱۲ تا از محله‌های سکونت گاه‌های حاشیه‌ای در اراک و ۱۷ تا در ساوه داریم گفت: در این جلسه مقرر شد با ساخت" سرای محله ما" سرا‌های موقتی در سکونت گاه‌های غیر رسمی در اختیار داشته باشیم تا نمایندگان ادارات و نهاد‌ها در آنجا حضور داشته باشند و از نزدیک آسیب‌های اجتماعی را بررسی کنند و اقدامات لازم را هم انجام دهند.

حقیقی افزود:سکونت گاه سرای ما برای این است که خدمات توسط ۱۲ تا ارگانی که مستقیم در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خاص و در بحث سکونت گاه‌های غیر رسمی در بعد اجتماعی فعالیت می‌کنند متمرکز شود و به دقت بتوانند کارشان را انجام بدهند.

وی اضافه کرد: همچنین قرار شد یکسری زمین‌ها و مکان‌هایی هم توسط راه و شهرسازی و شهرداری و دیگر ارگان‌های زیربط شناسایی شود و در اختیار اداراتی مثل ورزش و جوانان قرار بگیرد که بتوانیم امکانات و فضا‌هایی برای جوانان این مناطق دایر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ادامه داد: همچنین مقرر شد به منظور از پرهیز از کار‌های موازی در هر طرح یک اداره‌ی مجری و بقیه ادارات یاور این مجری باشند و فرمانداران هر شهرستان هم ناظرین طرح باشند.

وی بیان کرد: یک طرحی هم سپاه انجام می‌دهد که قرار شد ارگان‌های دیگر و نهاد‌های دیگر کمک کنند و هم افزایی کنند تا سپاه بتواند با توان بهتر و بیشتری این طرح را که نوشته و مصوب شده و تخصیصی برای آن‌ها داده شده با اولویت لازم در سکونت گاه‌های غیر رسمی اجرا کند.

انتهای پیام/ ج


تصمیم گیری برای سکونت گاه‌های غیر رسمی اراک و ساوه

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.