دومین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر اصفهان از 25 دی تا تیر ماه سال 97 برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این سازمان به عنوان متولی بازارهای روز کوثر سال گذشته نخستین جشنواره کالای ایرانی را با همکاری بهره‌برداران و تولیدکنندگان برتر استانی و کشوری در شهر اصفهان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی برگزار کرد.

کشاورزراد با بیان این که بررسی‌ها نشان داده ایجاد بازارهای روز توانسته رضایت مردم را به دست آورد، افزود: با توجه به استقبال شهروندان از این جشنواره، دومین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر از 25 دی ماه آغاز شده و تا تیر ماه سال آینده نیز ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با هدف قدردانی از شهروندان به دلیل اعتماد آنان به کالاهای داخلی، با همکاری تولیدکنندگان و نظارت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، جوایزی به ارزش 2 میلیارد تومان به برندگان دومین جشنواره کالای ایرانی اهدا خواهد شد. 

به گفته کشاورزراد، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، عرضه محصولات بومی با حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان معتبر داخلی، معرفی تولیدات داخلی و حمایت از اشتغال و سرمایه ملی، حفظ و حمایت از محیط‌زیست از اهداف دومین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر است.

وی با بیان این که افزایش آگاهی مردم نسبت به ظرفیت‌های موجود در زمینه کالاهای با کیفیت ایرانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف کالاهای ایرانی یکی دیگر از اهداف جشنواره است، اضافه کرد: فرهنگ‌سازی مصرف کالای داخلی و تبیین ضرورت آن برای مردم، از ورشکستگی واحدهای تولیدی داخلی جلوگیری کرده و از این طریق به اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: 12 خودرو ساندرو، 7 خودرو پژو پارس، 539 تخته فرش، 539 جایزه نقدی ده میلیون ریالی و 539 جایز بن خرید از جوایز دور جدید جشنواره کالای ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره مشارکت بخش خصوصی است و کلیه هزینه‌های مرتبط با جشنواره و اهدای جوایز توسط بهره‌برداران بازارهای روز کوثر و تولیدکنندگان کالاهای ایرانی تأمین شده است و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تنها وظیفه نظارتی جشنواره را بر عهده دارد.

کشاورزراد با اشاره به اینکه ایجاد بازارهای روز در نقاط مختلف شهر و در راستای ساماندهی مشاغل است، ادامه داد: در حقیقت بازارهای روز حلقه اتصال مستقیم تولیدکنندگان و مراکز عمده‌فروشی با مصرف‌کنندگان در جهت رفاه حال شهروندان خواهد بود و زمینه‌ساز جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره‌بار، تعدیل قیمت‌ها و حذف واسطه‌گری‌های غیراصولی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.