رئیس دیوان عدالت اداری جانفشانی دریانوردان ایرانی در راه خدمت به کشور را ارزشمند دانست و جان باختن شهادت گونه خدمه کشتی سانچی را تسلیت گفت.

دریانوردان ایرانی در راه خدمت به کشور جانفشانی کردندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در سخنان پیش از دستور در نشست هفتگی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با اشاره به حادثه غمبار آتش گرفتن کشتی حامل میعانات گازی ایران به مقصد کره جنوبی ، این حادثه را برای ملت ایران رخدادی تلخ قلمداد کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: کسانی که تجربه سفرهای طولانی و کاری دریایی را دارند، می دانند که این سفرها، بسیار دشوار و توأم با سختی های مختلف، از جمله دوری از خانواده است.

وی گفت:دریانوردان ایرانی در این سفرها به شوق خدمت به کشور سختی ها را به جان می خرند و این امر در مورد کشتی هایی که محموله های قابل اشتعال، مثل میعانات نفتی و گازی دارند، با مخاطرات بیشتری توام است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، جان باختن شهادت گونه دریانوردان ایرانی را در راه خدمت به کشور،به عموم ملت ایران و به ویژه به خانواده این افراد تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر و اجر آرزو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار