تعدادی از سفیران کشور‌های اروپایی و بخش‌های مختلف سازمان ملل در محل دفتر سازمان ملل به منظور حمایت بهتر از آسیب دیدگان سیل در کشورمان در تهران به گفت وگو نشستند.

نشست سفیران اروپایی با نماینده سازمان ملل برای حمایت از سیل‌زدگان ایرانبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اوگوچی دانیلز نماینده برنامه توسعه سازمان ملل در ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: روز شنبه در نشستی با تعدادی از سفیران کشور‌های مختلف به ویژه کشور‌های اروپایی از جمله سوئد، اتریش، نروژ، انگلیس، هلند و ... و همکاران در بخش‌های دیگر سازمان ملل که در تهران نماینده دارند در مورد چگونگی حمایت از کسانی که تحت تأثیر سیل اخیر در ایران قرار گرفتند گفتگو کردیم که چگونه می‌توان از آن‌ها بهتر حمایت کرد.

کشور‌های اروپایی و کشور‌های مختلف دنیا در سیل اخیر با کمترین حمایت‌ها و آن هم با تأخیر به کمک مردم و دولت ایران آمدند و بعضاً تحریم‌های آمریکا علیه ایران و بسته شدن مسیر‌های بانکی و مالی کمک به هلال احمر ایران بهانه این امر بوده است.

تا کنون کشور‌های معدودی کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت کالا و اقلام ضروری از طریق پرواز‌های تجاری به ایران ارسال کرده‌اند.

همچنین به واسطه اعمال تحریم های آمریکا و مسدود ساختن حساب های هلال احمر کمک رسانی به افراد آسیب دیده در سیل اخیر با دشواری همراه است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: عربستان ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار