هاشمی گفت: مهم‌ترین عامل بازدارندگی کشور در حوزه سخت افزاری، صنعت موشکی است و بخش‌های ناپیدایی هم به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از توان سری و بازدارنده کشور در آینده‌ای نزدیکبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه دیدار با خانواده شهید حسن تهرانی مقدم، اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم، خودباوری داشتند و اقدامات او برای انقلاب در جهان اسلام، بسیار ارزشمند بوده است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر امروز در دنیا با قدرت صحبت می کنیم، بخشی از آن مدیون نوآوری های شهید تهرانی مقدم و همکاران او در صنعت دفاعی و موشکی است، امیدواریم که این راه همچنان پرفروغ ادامه داشته باشد و قطعا روح آن شهید بزرگوار بر اعمال و رفتار ما حاضر و ناظر است.

دشمنان انقلاب اسلامی می دانند که نمی توانند نیات شیطانی خود را عملی کنند

هاشمی یادآور شد: به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که ایران در قلب خود توانسته چنین شخصیت هایی را پرورش دهد و خانواده او نیز روح بزرگی دارند و به آینده کشور بسیار امیدوار هستند، اگرچه که یکی از آنها از نظر جسمانی در بین ما نیست و این برای ما بسیار عبرت آموز است و کمک می کند به گام هایی که باید برای خدمت به کشور و مردم برداریم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تردیدی نیست که بخشی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش های شخصیت هایی همچون شهید تهرانی مقدم است، افزود: بعد از ایمان، هشیاری و وحدت مردم، مهم‌ترین عامل بازدارندگی ایران در بخش سخت افزاری، صنعت موشکی است و بخش های ناپیدایی نیز وجود دارد که بهره برداری خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی می دانند که نمی توانند بخشی از نیات شیطانی خود را عملی کنند و قدرت موشکی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن، بازدارنده بوده است و دشمنان جهانی ایران نیز از آن نگران و ناراحت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار