سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان گفت: صنعت شهرستان های بافت و ارزوئیه بدلیل وابستگی به کشاورزی و دامداری ضعیف شده اما با رشد بخش خصوصی و سرمایه گذاری، روند رو به رشد صنعتی شدن آن ها را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت اللهی موسوی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان بافت با بیان اینکه کار بخش های عمرانی، خدمت به مردم می باشد و از بازی های سیاسی به دور است، گفت: صنعت شهرستان های بافت و ارزوئیه بدلیل اینکه وابسته به کشاورزی و دامداری بوده، ضعیف شده است اما با رشد بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این شهرستان ها، روند رو به رشد صنعتی شدن این شهرستان ها را خواهیم داشت که در این رابطه می توان به کشتارگاه صنعتی، کارخانه کرک و سیلو گندم در شهرستان بافت اشاره کرد.


معاون استاندار کرمان در ادامه به شهرستان ارزوئیه سفر و از پروژه های این شهرستان بازدید کرد و در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ارزوئیه گفت: این شهرستان یکی از قطب های کشاورزی استان است اما متاسفانه شیوه سنتی کشاورزی شهرستان ارزوئیه سبب ایجاد چاه های متعدد و بحران آب در این منطقه شده است.


وی ادامه داد: ما باید با ایجاد بستر مناسب و ایجاد تسهیلات آسان، مردم را تشویق به کشاورزی صنعتی و یا تجمیع مزارع نماییم.


آیت اللهی موسوی افزود:اگر ما بتوانیم کشاورزی را صنعتی کنیم، می توانیم آب مازاد را در بخش صنعت استفاده نماییم و یکی از این طرح ها، طرح تولید کاغذ است که نیازمند تخصیص آب می باشد.


وی در ادامه از گلخانه هیدروپونیک شهرستان ارزوئیه بازدید و تاکید کرد: باید همه با هم همکاری کنیم که دانش احداث این نوع گلخانه در شهرستان ارزوئیه نهادینه شود تا باعث تقویت بخش کشاورزی و سودآوری بیشتر برای کشاورزان گردد.

انتهای پیام/ی

احداث گلخانه هیدروپونیک شهرستان ارزوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.