حاصل کار مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات خروج ۳ بازیکن و تمدید قرارداد ۲ آبی پوش بوده است.

ماحصل نقل و انتقالات زمستانی استقلالی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر در بدو ورود به تیم فوتبال استقلال تمامی جوانب را مورد بررسی قرار داد تا نقاط ضعف و قوت تیمش مشخص شود.

سرمربی آلمانی پس از هفته ها حضور در تیم استقلال متوجه شد که این تیم نیاز به یک مهاجم گلزن دارد و این در حالی است که استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات تا به اینجا 2 مهاجم  خود را از دست دادند.

با شروع نقل و انتقالات از تاریخ 28 آذر تا به امروز طبق بررسی های شفر و مدیران استقلال 3 بازیکن به طور قطع قرارداد خود را با آبی ها فسخ کردند. حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی بودند که در خط حمله بدون گل زده از جمع آبی ها جدا شدند تا بدین ترتیب طبق خواسته شفر یک مهاجم خارجی و گلزن جایگزین آنها شود.

یعقوب کریمی دیگر بازیکنی بود که در خط دفاع نتوانست برای استقلالی ها به میدان برود و بیشتر به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود و در نهایت قراردادش را فسخ کرد.

از دیگر بازیکنانی که احتمال خروج آن از جمع استقلالی ها وجود دارد، مجتبی جباری است که با خروج او، آبی ها در نقل و انتقالات پرونده خود را با خروج 4 بازیکن و بدون بازیکن جذب کرده به پایان می رسانند.

حاصل کار مدیران استقلال در فصل و انتقالات طی 28 روز، خروج 3 بازیکن و تمدید قرارداد برزای و کریمی بوده است.

استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی جذب نکردند و این موضوع با توجه به بازی هایی که استقلال در آسیا و دیگر مسابقات دارد کار را برای شفر سخت می کند.

در هر صورت مدیران استقلال با توجه به فسخ قراردادهای بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی انجام دادند بهتر بود حداقل یک بازیکن تا پایان فرصت نقل و انتقالات جذب کنند تا نقل و انتقالات آبی ها، با جذب یک بازیکن جدید گلزن به پایان می رسید.

انتهای پیام/

آمار نقل و انتقالات زمستانی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
کی کجا میخواد بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
واقعا متاسفم...
آخرین اخبار