مشکل شهرداری دزفول در پرداخت حقوق پرسنل

شهردار دزفول گفت: در حال حاضر وضعیت مالی شهرداری دزفول به‌قدری نامناسب است که در پرداخت حقوق پرسنل خود نیز دچار مشکل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی دوایی، شهردار دزفول بیان داشت: بدهی‌های شهرداری در حال حاضر 6 برابر درآمد سالیانه آن است. ضمن اینکه بدهی پنهان بسیار متعددی نیز وجود دارد که حین کار مشخص می‌شوند.

وی افزود: بهترین هزینه کرد زمانی است که مردم در سریع‌ترین زمان ممکن از خروجی آن بهره ببرند.

 شهردار دزفول با اشاره به محرومیت افزود: به‌طورکلی در دزفول منطقه کاملاً برخوردار نداریم و از سویی بودجه آن‌چنانی هم وجود ندارد که سطح مناطق محروم را به مناطق نیمه برخوردار برسانیم اما اگر نماینده شهرستان در مجلس در این زمینه با ما همکاری کند می‌توانیم از محل اعتبارات ملی بسیاری از این محرومیت‌ها را برطرف کنیم.

دوایی فر عنوان کرد: طبیعتاً وقتی به پیمانکاری پول داده نمی‌شود آن‌ها نیز پولی برای پرداخت به کارگر ندارند و عمدتاً هجمه‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شود ناعادلانه است و مشکل از جانب شهرداری است. کارگران سرمایه اولیه ندارند و اگر حقوق دریافت نکنند با مشکلات ریزودرشت فراوانی در زندگی مواجه می‌شوند.

شهردار دزفول عنوان کرد: پرداخت حقوق کارگران در اولویت ما قرار گرفته است و به مدیران مناطق نیز تأکید و توصیه کرده‌ایم که ازاین‌پس تا زمانی که ماهانه حقوق کارگران را پرداخت نکرده‌اند حقوق خود را دریافت نکنند که امیدواریم به این طرح پایبند باشند.

انتهای پیام/م

میزان بدهی‌های شهرداری دزفول 6 برابر درآمد سالیانه است

برچسب ها: شهرداری دزفول ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.