به علت حجم سنگین برف در گردنه ها و راههای ارتباطی برفگیر همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری از این مسیرها ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد قربانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: ارتفاع برف که از نیمه های شب گذشته در تمام جاده های این شهرستان آغاز شده به بیش از 25 سانتیمتر در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم در استان گیلان رسیده است.
وی افزود: با تلاش ماموران راهداری خلخال تمام راههای اصلی ، فرعی و روستایی این شهرستان برفروبی ، تیغه زنی و نمک پاشی شده و تردد در این راه ها با رعایت جوانب احتیاط از سوی رانندگان وسایط نقلیه موتوری در حال انجام است.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: با ورود سامانه بارشی به منطقه دمای هوای این شهر افزایش یافت.

فرامرز فرض الله پورافزود: در حالی که حداقل دمای صبح روز گذشته شهر خلخال 8 درجه زیر صفر بوده با آغاز بارش برف این میزان با 6 درجه افزایش به 2 درجه زیر صفر در پیش از ظهر امروز رسید.

بارش برف پس از 40 روز وقفه و آخرین بارش در 16 آذرماه امسال در خلخال موجب خوشحالی مردم شهرستان به ویژه کشاورزان و باغداران منطقه شده و بسیاری از مردم به خاطر نزول رحمت الهی نماز شکر به جای آوردند.


انتهای پیام/ع

بارش برف در شهرستان خلخال

برچسب ها: وضعیت راهها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.