مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راهداران تلاشگر اداره کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان اردبیل از نخستین دقایق آغاز بارش برف در تمامی محور های مواصلاتی استان به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوشبختانه موج بارشی وارد استان اردبیل شده است و از شب گذشته شاهد بارش رحمت الهی در اغلب نقاط استان اردبیل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: راهداران ساعی و تلاش‌گر از نخستین دقایق بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده و ارائه خدمت را آغاز کرده‌اند.

رحمتی با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان عملیات برف‌روبی انجام شده است ادامه داد: علاوه بر برف‌روبی راه‌های مواصلاتی استان، نمک‌پاشی نیز در اولویت کاری راهداران زحمت‌کش قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به وقوع کولاک و یخبندان طی روزهای آینده توصیه می‌شود کسانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی بویژه گردنه‌ها و نقاط برفگیر را دارند، حتماً با تجهیزات ایمنی و زمستانی کامل نظیر زنجیر چرخ، چراغ مه‌شکن و وسایل گرمایشی عازم  سفر شده و تا عادی شدن شرایط جوی حدالامکان از انجام سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

رحمتی اذعان داشت: همکاران و راهداران تلاشگر در استان اردبیل  با تمام توان خود سعی بر ایمن نگه داشتن مسیرها خواهند داشت، با این حال رعایت نکات ایمنی زمستانی بر تمامی رانندگان ضروری است.

انتهای پیام/ح

تلاش راهداران برای ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.