استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق درآمدهای پیش بینی شده استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است

اولویت برنامه‌های استان بوشهر در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه ستاد درآمد استان بوشهر با اشاره به فصل مناسب کار و فعالیت در استان بوشهر، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان بوشهر نسبت به انتخاب پیمانکار و اجرای پروژه‌های امسال تلاش کنند و زمان مناسب کار را از دست ندهند.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خاطر نشان کرد: اولویت گذاری در تامین اعتبار پروژه‌ها باید با نگاه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تاثیر گذار باشد.

استاندار بوشهر فعال سازی پروژه‌های عمرانی را یکی از عوامل تاثیرگذار در اشتغال استان دانست و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در جلسه آتی شورای برنامه ریزی وضعیت جذب و درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های امسال را ارائه کند.

گراوند تلاش دستگاه‌های ذیربط برای وصول و تحقق درآمدهای پیش بینی شده امسال در فرصت باقی مانده، خواستار شد و تصریح کرد: راه‌های وصول و تحقق درآمدهای پیش بینی شده با جدیت دنبال و فرهنگ مالیات نهادینه شود.

در این جلسه سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه در پی وصول درآمدهای پیش بینی شده امسال و جلوگیری از فرار مالیاتی هستیم خاطر نشان کرد: در وصول مطالبات دولت در پی مودیان درشت هستیم و ضمن مراعات قانون و سیاست‌های دولت، مودیان خوش حساب را مورد تشویق قرار می‌دهیم.

انتهای پیام /م

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است

برچسب ها: استانداری ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.