مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در 9 ماهه سال 96 آمار اجساد معاینه شده با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در استان اصفهان، 38 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور  اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن، 38 نفر  (7 زن و 31 مرد) بوده که نسبت به  مدت مشابه سال قبل که این تعداد 34 نفر (8 زن و 26 مرد) بوده افزایش داشته است.

وی افزود: در آذر ماه امسال 18 نفر(3 زن و 15 مرد) به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به آذر ماه سال قبل (15 نفر) افزایش داشته و بیشترین فوت به دنبال مسمومیت با co در نه ماهه سال جاری در آذر ماه بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در 9 ماهه سال جاری آمار فوت شدگان  ناشی از سوختگی شامل  140 نفر،  (60 زن و 80 مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (140 نفر شامل 62 زن و 78 مرد) بدون تغییر بوده است.

سلیمانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در آذر ماه سال جاری 10 نفر (3 زن و7 مرد) به دنبال سوختگی جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به آذر ماه سال قبل کاهش داشته است.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش آمار متوفیات ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.