آلومینیوم زورش به مس نرسید، شهروند اراک شهروندان یزد را شکست داد.

تساوی و برد خانگی نمایندگان استان مرکزی در مستطیل سبز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بازی خانگی نمایندگان فوتبال و والیبال استان مرکزی با تساوی در فوتبال و برد در والیبال همراه بود همراه بود.


درهفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، فوتبال، آلومینیوم اراک با مس رفسنجان زور آزمایی کرد،اما پس از سپری شدن دقایق پایانی بازی زورش به مس نرسید وبا نتیجه بدون گل به تک امتیاز این مسابقه رضایت داد.


آلومینیوم با این تک امتیاز مقابل مس رفسنجان ۲۲ امتیازی شد و در همان رده سیزدهم باقی ماند.

نمایده فوتبال استان مرکزی در حالی به مصاف حریف کرمانی رفت که هفته گذشته با نتیجه ۴ بر ۱ صبای قم را شکست داده بود و با روحیه‌ای بالایی که داشت انتظار می‌رفت از سد مس رفسنجان عبور کند.


نکته جالب این مسابقه این بود که اسکوربرد محل مسابقه، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پس از گذشت ۱۱ سال راه اندازی شدو در این بازی مورد بهره بر داری قرار گرفت.

برد مقتدرانه شهروند اراک از شهروندان یزد

در والیبال هم شهروند اراک شهروندان یزد را شکست داد وپرونده مقتدرانه شهروند اراک در مرحله گروهی لیگ یک با غلبه بر صنایع اردکان بسته شد.


در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و از هفته سیزدهم والیبالیست‌های تیم شهروند اراک میزبان صنایع اردکان بودند و با پیروزی مقتدرانه ۳ بریک برد این بازی را برای خود رقم زدند.


دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که شهروند اراک در گروه دوم مسابقات با ۸ برد و ۲۵ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول حضورش در مرحله پلی آف قطعی شده بود.


این دیدار با قضاوت ابراهیم زاده و شوشتری در سالن شهید ثامنی اراک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: والیبال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.