مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات شرکت برق استان از مشترکان بخش‌های مختلف به ۸۷۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان در بخش عمومی ۳۵۲ میلیارد ریال است.

راهزادی افزود: مشترکان بخش خانگی با ۱۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پس از تعرفه عمومی بیشترین بدهی به این شرکت را دارند.

وی بیان کرد:مشترکان بخش سایر مصارف نیز با ۱۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بدهی، در رده سوم بدهکاران قرار دارد.

راهزادی ادامه داد: وصول این مطالبات سبب سرعت بخشی به طرح‌های در حال اجرای شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تأمین برق پایدار و جلوگیری از نوسانات برق در مناطق مختلف استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: یاسوج با ۱۳۰ میلیارد ریال و دهدشت با ۳۳ میلیارد ریال به ترتیب در مکان‌های اول و دوم میزان بدهی برق در بخش عمومی قرار دارند.

وی گفت: یاسوج با ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دوگنبدان با ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ترتیب رتبه‌های اول و دوم میزان بدهی برق در بخش خانگی را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: یاسوج با ۷۳ میلیارد ریال و دوگنبدان با ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ترتیب دارای مقام‌های اول و دوم میزان بدهی برق در بخش سایر مصارف در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

راهزادی با بیان اینکه بیشترین میزان بدهی به شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بخش عمومی با ۴۰ درصد و کمترین آن نیز مربوط به بخش کشاورزی با پنج درصد از کل مطالبات است افزود: میزان بدهی برق در بخش‌های خانگی، سایر مصارف و صنعتی از کل مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب ۲۱، ۲۰ و ۱۴ درصد است.

کهگیلویه و بویراحمد ۲۴۱ هزار و ۶۳۶ مشترک برق در بخش‌های خانگی، سایر مصارف، عمومی، کشاورزی و صنعتی دارد.

 

انتهای پیام/ش

مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.