معاون مهندسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت:به دو روستای سرقلعه سرپل ذهاب برق رسانی و دهستان چفته از راه روستایی بهره مند شد.

روشنایی و راه سازی برای سه روستای زلزله زده کرمانشاه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ حاجيلو،معاون مهندسی سپاه علی بن ابيطالب(ع) گفت: به همت سپاه علی بن ابيطالب (ع) قم روستاهای باويسی سيد محمد و باويسی ماميشان که حدود پنجاه خانوار ساکن دارند تا به حال از نعمت شبکه برق سراسری بی بهره بودند که با اقدامات انجام شده و ايجاد پست برق با همکاری شرکت برق قم، برق رسانی شد.

وی افزود: برای روستای چفته هم که تا به حال هيچ راهی نداشت و دوازده خانوار ساکن آن وسايل مورد نياز خود را مجبور بودند از فاصله ی چهار کيلومتری جاده با روستا به پشت بکشند، راه روستايی خاکی ايجاد و امکان تردد خودرو تا روستا فراهم شد.

معاون مهندسی سپاه علی بن ابیطالب(ع)قم در ادامه بیان کرد:اين روستاها در منطقه صفر مرزی و دويست کيلومتری غرب کرمانشاه واقع اند که در زلزله ی 21 آبان امسال، کانون زلزله بود و خسارات زيادی متحمل شدند.

سرهنگ حاجيلو خاطر نشان کرد:سپاه علی بن ابيطالب پس از اين زلزله کار امدادرسانی، اسکان اضطراری و موقت، ساکنان پانزده روستای اين دهستان را عهده دار شد که در مراحل پايانی است.

انتهای پیام/ش

حضور سپاه علی بن ابیطالب قم در مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار