رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام گفت:۲۲ بهمن مربوط به قشر و جناح خاصی نیست بلکه مربوط به آحاد ملت ایران با گرایش‌های مختلف است.

انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد ملت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اکرامی در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تربت جام  با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد ملت است افزود: هیچ گروهی نمی‌تواند این انقلاب را بنام خود مصادره کند و در این راستا پاسداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن مربوط به قشر و جناح خاصی نیست بلکه مربوط به آحاد ملت ایران با گرایش‌های مختلف است.

وی از تشکیل کمیته‌های تخصصی دهه فجر برای برگزاری این ایام خبرداد و گفت:امسال جشن‌های دهه فجر باشکوه خاصی با تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر ومراسم باشکوه ۲۲ بهمن برگزارمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام با بیان اینکه نباید روز‌های انقلاب و به خصوص دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن در گذر زمان به فراموشی سپرده شوند افزود: باتوجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم باید خود را برای تدوین ویژه برنامه‌های این مناسبت بزرگ آماده کرد.

اکرامی با بیان اینکه باید نسل جدید جوانان و نوجوانان را با اصول و مبنای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم خاطرنشان کرد: جشن‌های انقلاب اسلامی تجلی‌گاه عزم اراده ملی برای استمرار بخشی به آرمان‌های انقلاب وحفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا است.

 
انتهای پیام//س.ج
برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.