معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته بسكتبال برای بهبود شرایطش بیش از هر چیز نیاز به بازاریابی دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بسكتبال كه منجر به ریاست رامین طباطبایی در این فدراسیون شد، درباره راهكارهایش برای بهبود اوضاع بسكتبال گفت: بسکتبال باید برنامه بازاریابی داشته باشد و با کشورهای صاحب سبک همکاری کند. لازمه موفقیت طباطبایی در فدراسیون این است که علاوه بر داشتن برنامه استراتژیک، در بحث اقتصادی هم تلاش زیادی کند و برای آینده بسکتبال اهداف مشخصی داشته باشد.

او افزود: خوشبختانه شاهد برگزاری انتخابات خوبی بودیم، می توان گفت که رقابت دموکراتیکی را شاهد بودیم. از مجموع 24 نفر در نهایت 15 نفر به رقابت راه پیدا کردند. به لحاظ سوابق مدیریتی برخی افراد نتوانستند به رقابت بیایند. تعدادی از دوستانی که ثبت نام کرده بودند، احساسشان این بود که انصراف بدهند، بهتر است. به همین خاطر 10 نفر امروز در مجمع حاضر شدند که اکثر آنها سابقه بسکتبالی داشتند.  

وی ادامه داد: بسکتبال همان طور که نامزدها گفتند به اتحاد و همدلی نیاز دارد و رئیس فدراسیون بسکتبال نیز باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد. به طور حتم می‌تواند از توانایی و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی نیز استفاده کند تا بسکتبال در مسیر توسعه قرار بگیرد.

داورزنی عنوان كرد: اکثریت دوستانی که امروز در مجمع حضور داشتند، خودشان از جامعه بسکتبال بودند. هر کسی تلاش کرده بود برنامه خودش را جلو ببرد. برخی انتخابات ها را داشتیم که 2 نفر به فینال می رسند و یک نفر رای قاطع می آورد. امروز انتخابات دموکراتیک برگزار شد و دیگر جای بحثی نیست. همه دوستان از نظر ما شایسته بودند و  باید به نظر مجمع احترام بگذاریم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پايان صحبت‌هایش گفت: به طباطبایی تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و بسکتبال را به جایگاه واقعی خود برساند.

انتهای پيام/

اظهارات داورزنی درباره انتخابات بسكتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار