عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از هواداران می‌خواهم صبر کنند تا قربانی بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

زمانی :هواداران صبر کنند تا قربانی جایگاه واقعی خود را پیدا کندحسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی استقلال و سایپا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: از روند بازی روز گذشته تیم رضایت کامل داریم و دیدار بسیار خوبی را تماشا کردیم البته نبود سرورجپاروف در روند تیم اثر گذاشته بود که امیدوارم این بازیکن از دیدار بعدی به ترکیب اضافه شود تا در آن صورت شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

امیدوارم حسینی با همین روند بتواند در جام جهانی باعث افتخار کشور ایران شود

او درباره رکورد شکنی حسین حسینی دروازه بان این تیم بیان کرد: رکوردی که حسینی بدست آورد نشان داد که این جوان از چه شایستگی‌های بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم او با همین روند بتواند در جام جهانی 2018 باعث افتخار کشور ایران شود. جا دارد یک خسته نباشید و خدا قوت به او بگویم و برای حسینی آرزوی توفیق در ادامه راه خواهم داشت.

اگر تیم و قربانی با بدشانسی همراه نمی‌شدند می‌توانستیم سایپا را با اختلاف ۳ گل ببریم

زمانی درباره برد تیم استقلال که با تساوی عوض شد و اشتباه علی قربانی در بازی مقابل سایپاگفت: قربانی مرتکب اشتباهی نشده و او یکی از بازیکنان پر تلاش در بازی روز گذشته بود و زحمات بسیار زیادی برای تیم کشیده، اما او با بدشانسی آورد. اگر تیم و قربانی با بدشانسی همراه نمی‌شدند می‌توانستیم تیم سایپا را با اختلاف ۳ گل ببریم.

علی قربانی از خدایش هست برای استقلال گل بزند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود:در بازی روز گذشته نظارهگر این بودیم که هواداران استقلال درباره علی قربانی یکی از پر تلاش‌ترین بازیکنان تیم انتقاد‌هایی را مطرح می‌کردند؛ از آن‌ها خواهش می‌کنم تا صبر کنند تا قربانی هم بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند. نباید زحمات این بازیکن را نادیده گرفت چرا که این بازیکن هم از خدایش هست برای استقلال گل بزند.بدشانسی با قربانی همراه بود. در هر صورت او باید دقت خود را بیشتر کند و در این میان از هواداران هم می‌خواهم قربانی را مورد حمایت قرار دهند و مطمئن باشند جواب این حمایت‌ها را با نتایج خوب تیم در دیدار‌های آینده  خواهند گرفت.

تمدید قرار داد شفر در هیئت مدیره مطرح می‌شود

او درباره تمدید قرارداد شفر بیان کرد:در نشست هیئت مدیره که در هفته جاری برگزار می‌شود بحث تمدید قرارداد سرمربی تیم مطرح تا در نهایت اعضا در این باره اقدامات لازم را انجام دهند.

منعی برای جذب بازیکنان مورد نیاز سرمربی تیم نداریم

زمانی درباره جذب بازیکنان مورد نیاز شفر افزود:اعضای هیئت مدیره نیز منتظر هستند تا پرونده جذب بازیکنان جدید با پیگیری‌های مدیر عامل و سرمربی تیم بسته شود و در این باره به مدیر عامل باشگاه اختیارات لازم داده شده است. از طرفی هر آنچه را که مد نظر شفر خواهد بود مورد تایید هیئت مدیره نیز است و ما منعی برای جذب بازیکنان مورد نیاز سرمربی تیم نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار