امام جمعه زرند گفت: دولتمردان باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم چاره اندیشی نمایند هر چه سریعتر در صدد رفع مشکلات باشند و اجازه ندهند که دشمنان اینگونه مشکلات را دستاویزی برای بر هم زدن امنیت کشور کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: فتنه‌گران با همکاری و بودجه آل سعود و همراهی آمریکا و انگلیس درصدد بودند رخنه‌ای در نظام اسلامی ما به وجود اورند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی سرشان به سنگ خورد.


وی یادآور شد: مردم قدر شناس ایران اسلامی با غیرت دینی توانستند در برابر توطعه های شیطانی دشمنان بایستادند چراکه فتنه‌گران درتلاش بودند با همکاری و بودجه سعودی‌ها و همراهی انگلیس و آمریکای فرصت‌طلب، رخنه‌ای در نظام به وجود بیاورند که سرشان به سنگ خورد وناکام شدند.


خطیب جمعه زرند گفت: مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی دردفاع از ارزش های والای انقلاب با شرکت در راهپیمایی ضد اغتشاشی همه هیمنه دشمنان اعم از آمریکا، انگلیس، آل سعود، سلطنت‌طلب‌ها، تکفیری‌ها و منافقین را یکجا شکستند و یک حرکت تاریخی ماندگاری را از خود به جای گذاشتند.


خطیب جمعه زرند با اشاره به شکست مفتضحانه و خفت‌بار استکبار جهانی ، از حضور حماسی وغیرتمندانه مردم ولایتمدار وبا بصیر در دفاع از حریم و ولایت قدردانی کرد.


امام جمعه زرند تاکید کرد: دشمنان ما و در راس آنها، آمریکای خونخوار بداند با هوشیاری و بیداری ملت بصیر و همیشه در صحنه و رهبری‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری خواب دشمنان برای ایجاد ایران ناامن هرگز تعبیر نخواهد شد.


حجت السلام ابراهیمی اظهار کرد:اگر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بدرستی در کشور محقق می‌شد، وضعیت امروز کشور ما بسیار مطلوبتر بود، ضرورت دارد اقدامات ارزشمندی برای تولید و اشتغال در جامعه صورت گیرد و از طرف دیگر دولتمردان باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم چاره اندیشی نمایند هر چه سریعتر در صدد رفع مشکلات باشند و اجازه ندهند که دشمنان اینگونه مشکلات را دستاویزی برای بر هم زدن امنیت کشور کنند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار