همایش استانی صبر ومهربانی پنجم بهمن ماه با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ صلح، گذشت و مدارا و تقدیر از فعالان و خدمتگذاران این عرصه در سالن هلال احمر یزد برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عرشیان معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: در نشست هماهنگی برگزاری همایش استانی صبر ومهربانی در خصوص شرح وظایف هر یک از نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی دراین حوزه بحث وتبادل نظر شد.

عرشیان با اشاره به اینکه این همایش در تاریخ پنجم بهمن ماه در سالن هلال احمر یزد برگزار می‌شود افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ صلح، گذشت و مدارا و تقدیر از فعالان و خدمتگذاران این عرصه از اهداف برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: سه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته تدارکات و کمیته شناسایی فعالان عرصه صلح و سازش برای برگزاری هر چه بهتر این همایش پیش بینی شده است.

عرشیان گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، اعتلای فرهنگ قانون مداری و احترام به دیگران و همچنین کاهش زمینه‌های نزاع و اختلاف را از دیگر اهداف برگزاری همایش استانی صبر و مهربانی برشمرد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد تشکیل سازمان‌های مردم نهاد ویژه تبلیغ فرهنگ مدارا در جامعه، شناسایی موانع و چالش‌های پیش روی توسعه فرهنگ مدارا، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و همچنین حضور در برنامه‌های کارشناسی صدا و سیما را از برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/ ا

پنجم بهمن ماه یزد میزبان همایش استانی صبر ومهربانی

برچسب ها: همایش ، صبرو مهربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار