با هدف اصلاح روند رسیدگی به بیماران تروما، دومین همایش پیشگیری از تلفات حوادث ترافیکی استان یزد، ویژه‌ی موتور سواران فردا وپس فردا برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد میرغنی زاده دبیر اجرایی این همایش گفت: این همایش متعاقب سندملی است که توسط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی به منظور جلوگیری از مرگ ومیر جوانان و افرادی که در دهه‌ی دوم تا چهارم زندگی قرار دارند و تحت تاثیر حوادث ترافیکی هستند، تدوین شده است.

محمد میرغنی زاده افزود: این سند ملی برای یک بازه‌ی زمانی ده ساله (از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰) تدوین شده و مشتمل بر پنج کارگروه مدیریت ایمنی جاده ها، جاده‌های پویا و ایمن، وسایل نقلیه سالم و ایمن، کاربران جاده‌ای ایمن و رسیدگی به سوانح وتصادف است.

وی خاطر نشان کرد: جامعه‌ی جراحان یزد، متولی ساماندهی و اجرای برنامه‌های کارگروه پنجم (جاده‌های ایمن و رسیدگی) است تا با کمک معاونت بهداشتی دانشگاه میزان تلفات ناشی از حوادث ترافیکی را کاهش دهد.

در این همایش دو روزه حدود ۲۰ سخنران و صاحب نظر از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

دومین همایش پیشگیری از تلفات حوادث ترافیکی روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی ماه در سالن جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ا

جلوگیری از مرگ ومیر جوانان براثر حوادث رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار