از آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خیران زنجانی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خیران زنجانی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان زلزله کمک کرده‌اند گفت : از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.

صفری افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه باهدف کمک به ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان ادامه دارد گفت: خیران زنجانی به منظور کمک به ساخت مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه بیش از ۲۸۶ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی بیان کرد که باهمت ورزشکاران ملی‌پوش رشته‌های مختلف ورزشی استان زنجان کمپین انسانیت به منظور جمع‌آوری نقدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه تشکیل‌شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به اقدام خداپسندانه میثم نصیری درفروش مدال‌های قهرمانی خود در مسابقات آسیایی و همبستگی کشور‌های اسلامی به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مدال‌های طلای میثم نصیری ملی‌پوش کشتی آزاد جمهوری اسلامی در مراسم ویژه‌ای به منظور کمک به ساخت مسکن زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به فروش می‌رسد.

 

انتهای پیام/ع

 

کمک ۲۸۶ میلیون تومانی زنجانی‌ها برای ساخت مسکن به زلزله‌زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.