محمد داوود در روزهای آینده در مقر لشکر/ قول اردوی ۲۰۹ شاهین به عنوان والی جدید بلخ معرفی می‌شود و در همانجا آغاز به کار خواهد کرد.

مراسم معارفه والی جدید بلخ در یک پایگاه نظامی برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رسانه های افغانستان به نقل از منابع حکومتی اعلام کردند که تصمیم دولت برای معرفی «محمد داوود» به عنوان والی جدید بلخ برگشت‌ناپذیر است و وی به زودی معرفی خواهد شد.

یک منبع حکومتی که نخواست نامش فاش شود به تلویزیون یک گفته است که محمد داوود در روزهای آینده در مقر لشکر/ قول اردوی ۲۰۹ شاهین به عنوان والی جدید بلخ معرفی می‌شود و در همانجا آغاز به کار خواهد کرد.

این در حالی است که «ذبیح الله فطرت»، معاون سخنگوی حزب جمعیت اسلامی روز گذشته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود که مذاکرات دولت و جمعیت در حال برگزاری است و نتیجه بخش خواهد بود.

پیش از این عطا محمد نور، والی برکنار بلخ در جمع هوادرانش گفته بود که حکومت مرکزی به فرمانده لشکر/ قول اردوی ۲۰۹ شاهین دستور داده است که آمادگی های نظامی بگیرد. لشکر/ قول اردوی ۲۰۹ شاهین در ولسوالی دهدادی که در نزدیک شهر مزار شریف است قرار دارد.

گفتنی است که پنجمین دور مذاکره نمایندگان حزب جمعیت اسلامی و نمایندگان ریاست جمهوری افغانستان اخیرا برگزار گردیده است.

قابل یادآوری است که ریاست جمهوری افغانستان چندی پیش عطا محد نور، والی بلخ را برکنار کرد اما وی از قبول این حکم سرباز زد و اعلام کرد که در سمت خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار