مراسم معرفی و تقدیر از پایان نامه های دانشجویی برتر در حوزه گردشگری مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: امروزه علم و پژوهش در سلامت جامعه اطمینان بخش بوده و محققان با انجام بازپژوهی می‌ توانند در دست یافتن به یافته‌های اثربخش نقش مهمی را ایفاء کنند.

وی با بیان اینکه موضوعات را باید به متخصصان مورد رصد و پایش با واگذاری کرده و ترمیم فاصله با جامعه علمی ضروری است، افزود: تصمیم سازی بر مبنای نظرات پژوهشگرانه هنوز به درستی در نهاد‌ها و دستگاه‌ های اجرایی تبیین نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه پژوهش میراث فرهنگی مازندران با توجه به جایگاه و قدمت دیرینه در تاریخ و فرهنگ به اعتباراتی ویژه و تخصیص به موقع نیاز دارد تکریم چهره‌های ماندگار، و تقدیر از فعالان گردشگری را مهم دانست و گفت: امروز جوانان برتر در حوزه گردشگری، تاریخ و فرهنگ را به جامعه ارائه کرده و اثرگذاری بر تصمیم سازی‌ها باید هدف نهایی پژوهشگران دانشگاهی و علمی میراث فرهنگی قرار گیرد.

بزرگ نیا از ارسال ۲۵ مقاله تحقیقاتی به دبیرخانه مشترک پژوهشی دانشگاه مازندران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد و افزود: ۳ مقاله پژوهشی برتر نیز به عنوان برگزیده برای ارائه مقالات انتخاب شدند.

انتهای پیام/ م

قدردانی از پایان نامه‌ های دانشجویی برتر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار