مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی،مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در همایش تقدیر از امدادگران شرکت گاز استان اردبیل امدادگران شرکت گاز استان اردبیل را به عنوان نیروهای خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم شریف استان برشمرد و افزود: با توجه به رشد چشمگیر شبکه‌گذاری در شهرها و گازرسانی به روستاها، تا پایان ۶ ماه نخست سال آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هزار و ۶۰ روستای اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این میزان در سال آینده به هزار و ۴۰۰ روستا خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: کلیه همکاران علی الخصوص نیروهای امداد و گازبان بایستی در راستای صیانت و حراست از تأسیسات و شبکه‌های گاز سطح استان مجدانه تلاش کنند.

خدایی اضافه کرد: کارهای بزرگی از لحاظ ارایه خدمات الکترونیکی در سطح استان انجام شده است و صدور آنی قبوض گاز مشترکین نمونه بارزی از آن است که برای اولین بار در سطح کشور در استان اردبیل انجام شده است.

وی ضمن تقدیر  از کلیه نیروهای امداد و گازبان شرکت گاز استان اردبیل، برگزاری چنین همایش‌هایی را موجب رشد، شکوفایی و همفکری در جهت خدمت‌رسانی به  مردم شریف استان دانسته و خواستار ارایه آموزش‌های بیشتر و کاراتر به نیروهای امداد و گازبان شد.

انتهای پیام/ح

بهره مندی بیش از یکهزار روستای اردبیل از نعمت گاز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.