مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در صورت تأمین اعتبار، سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین اعتبار، سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث این مرکز فرهنگی در هفته دفاع مقدس سال ۸۹ افزود: این مرکز با هدف معرفی نقش چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس احداث می شود.
 
عباسی یادآور شد: متعلق به گروه و نهاد خاصی نیست و تکمیل هر چه سریع‌تر آن، مشارکت و همکاری همه مسئولان استان و مردم را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: گنجینه دفاع مقدس، دروازه قرآن، محل نمایش ادوات نظامی، تصاویر شهدا و یادمان‌های سرداران و فرماندهان شهید، از بخش‌های این مرکز فرهنگی می‌باشد.

عباسی ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، طی چهار سال گذشته ۷۴ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و جهاد و شهادت، و در حوزه‌های مختلف از جمله شعر، داستان، پژوهش و خاطرات منتشر کرده است.

وی با اشاره به اهمیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نونهالان و نوجوانان گفت: این اداره کل همچنین با ورود به حوزه کتاب کودک تلاش می‌کند تا این گروه سنی را با استفاده از زبان و ادبیات خاص خود، نسبت به فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس آشنا نماید.

انتهای پیام/م

انتشار ۷۴ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار