رئیس جمعیت هلال احمر ریگان گفت : در راستای بهبود تغذیه کودکان و اقدامی خیر خواهانه توسط خیرین هلال احمر تعداد 975 عدد شربت تقویتی به ارزش 320 میلیون ریال ،بین کودکان و دانش آموزان عشایری مناطق محروم شهرستان ریگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهزاد عارف رئیس جمعیت هلال احمر ریگان گفت : درراستای بهبود تغذیه کودکان و اقدامی خیر خواهانه توسط خیرین هلال احمر تعداد 975 عدد شربت تقویتی به ارزش 320 میلیون ریال از برند و مارک های موجود در بازار که مجوز واحد تغذیه وزارت بهداشت و درمان دارد ،بین کودکان و دانش آموزان عشایری مناطق محروم شهرستان ریگان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تغذیه کودکان به ویژه در مناطق محروم و با وضعیت اقتصادی ضعیف مناسب نیست تصریح کرداین در حالی است که کودکان بین 5 تا 12 ساله نیاز مبرمی به دریافت کلسیم و مواد مغذی وانواع ویتامین ها دارند و این امر میتواند بر بهبود وضعیت تحصیلی و ارتقا سلامت دانش آموزان مناطق محروم تاثیر گزار باشد.


رئیس جمعیت هلال احمر ریگان عنوان کرد :توجه به سلامت کودکان و دانش آموزان امروز، قطعا منجر به شکل گیری جامعه ای سالم در بزرگسالی خواهد شد و خیرین هلال احمر عموما راغب به کمک به مناطق بسیار محروم و صعب العبور هستند تا با کمک به این کودکان از تهدیدهای سلامت این کودکان در آینده پیشگیری کنند.


تعداد 975 عدد شربت ویتامین  به ارزش 320 میلیون ریال همراه با بیان دستور مصرف بین دانش آموزان مناطق عشایری شهرستان ریگان توزیع شد.

انتهای پیام/ی

توزیع 975شربت تقویتی در بین عشایر ریگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار