افرادی که تمایل به تولیدوتوزیع نهال دارندمی توانند برای اخذ مجوز فروشندگی، ظرف مدت دو هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت کنند .

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: با توجه به اهمیت توزیع نهال سالم و جلوگیری از شیوع آفات و بیماریها، گشت ویژه نهال با حضور نماینده مرکز تحقیقات، نماینده نیروی انتظامی ،قاضی تعزیرات حکومتی ،نماینده مدیریت شهرستان کرمان و روسای بخشهای ماهان و مرکزی،ازنهالستانهای تولید نهال به منظور ابلاغ اخطاریه جهت عدم فروش نهال غیر مجاز و همچنین بازرسی از نهالستانهای دارای مجوز، بازدید سر زده صورت پذیرفت.


وی افزود: در این بازدید ازمراکز عرضه و توزیع نهال در جاده قدیم ماهان ، هفت باغ و شرف آباد بازدید بعمل آمد وبه مراکز فوق اخطاریه کتبی در خصوص عرضه نهال مجوز دار ،دارای لیبل وگواهی بهداشت و سالم و همچنین ارائه فاکتور فروش داده شد.


مسعودی افزود:افرادی که تمایل به تولیدوتوزیع نهال دارندمی توانندجهت اخذ مجوز فروشندگی، ظرف مدت دو هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت نمایند .


وی در پایان گفت: در همین راستا گشت ویژه نهال به صورت مستمر از مراکز عرضه و توزیع نهال بازدید خواهندکرد و در صورت تخلف با افراد سودجو و عرضه کنندگان نهال بدن مجوز برخورد قانونی صورت خواهدپذیرفت.

انتهای پیام/ی

نظارت و کنترل بر توزیع نهال سالم با همکاری تیم نظارتی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.