فرماندار میرجاوه گفت: هیچ تجمع و اغتشاشی در شهرستان میرجاوه صورت نگرفت و مردم بصورت کاملاً قانونی با مسئولان دیدار و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و هیچگونه هنجار شکنی در سطح شهر انجام نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد میهنی فرماندار شهرستان میرجاوه اظهار کرد: قطعاً هر حرکتی که منجر به ناامنی و ضرر و زیان به اماکن دولتی خصوصی و زندگی مردم بشود محکوم است و انسانی که اعتقادی به عدم تعرض به هم نوع خود دارد نمی‌تواند چنین اغتشاشاتی را تأیید بکند.

وی بیان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی که همه مردم و مسئولین واقف به آن هستند و یک واقعیت می‌باشد و عمدتاً بدلیل تحریم‌هایی که دشمنان ایجاد کردند و شرایطی که در مجموع ایجاد شده دچار مشکل شده بودیم و نتوانستیم مشکلات را حل کنیم به همین دلیل تجمعات اعتراضی شکل گرفت و افرادی سودجو و فرصت طلب که به دنبال برنامه‌های خود بودند از این شرایط استفاده و بهره برداری کردند از این موضوع و تجمع و اعتراض مردم را به سمت و سوی شورش بردند و در خیلی از شهرستان‌ها ما شاهد حضور مستقیم عوامل گروهک منافقین و افرادی بودیم که مجری سیاست‌های کشور‌های استکبار ستیز از جمله عربستان سعودی، اسرائیل و آمریکا بودیم، اما مردم به خوبی با شناخت و بصیرتی که پیدا کردند و همچنین مشاهده بعضی از اعمال ازجمله آتش زدن مغازه‌ها بانک ها، تعرض به اموال اقتصادی و عمومی مردم برای شان روشن و آشکار شد که این افراد دارای مشکل اقتصادی نیستند بنابراین راه خودشان را جدا کردند و همراهی خود با نظام را نیز اعلام داشتند.

وی اظهار داشت: اینکه مردم دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند یک واقعیت می‌باشد که مردم با تجمعات قانونی که داشتند بحث اعتراض خود را از اوضاع اقتصادی اعلام داشتند و این به عنوان یکی از خواسته‌های مردم است که باید شنیده شود و پاسخ لازم به آن‌ها داده شود.

میهنی تصریح کرد: تجمعات قانونی تجمعاتی براساس خواسته و حق مردم است، ولی دشمنان قصد بهره برداری و سوءاستفاده از این شرایط را داشتند که قطعاً با هوشیاری مردم به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

فرماندار میرجاوه خاطرنشان کرد: شکر خدا هیچ تجمع و اغتشاشی در شهرستان میرجاوه صورت نگرفت و مردم بصورت کاملاً قانونی با مسئولان دیدار و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و هیچگونه هنجار شکنی در سطح شهر انجام نداده‌اند.

میهنی بیان کرد: همچنین در راستای محکوم کردن اغتشاشات چند روز اخیر مردم شهرستان میرجاوه هم نیز همزمان با سراسر استان امروز در راهپیمایی حضور می‌یابند تا انزجار خود از دشمنان اسلام و فتنه گران را نشان دهند.

انتهای پیام/ع

مردم با بصیرت میرجاوه کوچکترین فرصتی برای ایجاد اغتشاش به دشمنان ندادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار