حمودی گفت: بدون مقاومت نمی‌توان با تروریسم داعش مقابله کرد و امنیت غرب آسیا جز با روحیه مقاومت و جنگ به دست نمی‌آید.

به گزارش  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در دومین کنفرانس امنیتی تهران گفت: با مشکلات امنیتی زیادی در منطقه و جهان مواجهه هستیم.

وی اظهار کرد: داعش در حالی که دولت عراق ضعیف و جامعه عراق جامعه ای از هم پاشیده بود، می‌خواست از این فرصت استفاده کند و تا نزدیکی بغداد رسید و به دنبال این بود از خلیج فارس تا مکه را هدف قرار دهد.

 حمودی بیان کرد: نسل آزاد عراق که متشکل از رزمندگان جنوب بغداد و پیشمرگه های کرد و ...بود در صفوف مقدم به مقابله با جریان خبیث داعش ایستادند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: فتوای مرجعیت عراق با حمایت از نسل مقاوم عراق باعث شد جوانان زیادی به صورت داوطلبانه وارد صحنه شوند و بسیج مردمی شکل گیرد و فداکاری سرلوحه برنامه ها قرار گیرد و بدین ترتیب داعش در عراق شکست خورد.

 وی ادامه داد: بدون مقاومت نمی‌توان با تروریسم داعش مقابله کرد و امنیت غرب آسیا جز با روحیه مقاومت و فداکاری و جنگ به دست نمی‌آید.

 حمودی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسبب اصلی تمام بحران های منطقه است، خاطر نشان کرد: سیاست ترامپ در قبال ترامپ باعث شد مسلمانان انسجام خود را در شرق آسیا و شمال آفریقا و ...حفظ کنند و ترامپ با این سیاستش به سازمان‌های بین المللی اهانت کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار