مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در هفته آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا کوشکی گفت : در مجموع یک هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای استان در بخش گزارش ۳۰۰ اثر، بخش عکس ۴۰۰ اثر، ۲۰۰ اثر در بخش یادداشت، ۲۰۰ اثر در بخش خبر و در بخش مستند و کلیپ ۱۰۰ اثر به دبیرخانه فرستاده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به روز‌های پایانی داوری آثار ارسالی، بیان داشت: ۱۰ داور برجسته استانی به صورت تخصصی هر بخش را جداگانه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌دهند.

کوشکی تصریح کرد: داوران در پایان، سه اثر را در هر بخش به عنوان اثرات برگزیده انتخاب می‌کنند، همچنین اسامی برگزیدگان برای داوری در بخش کشوری به تهران ارسال خواهند شد.

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در هفته آینده خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود هفت تا ۱۰ روز آینده کار داوری به اتمام رسیده و شاهد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره باشیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه لرستان استقبال فعالان رسانه‌ای را در جشنواره ابوذر خوب ارزیابی و عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب فعالان، جشنواره ابوذر در سال‌های آینده نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

روزهای پایانی داوری آثار ارسالی به جشنواره ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.