رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: کلاهبردار میلیاردی در همدان شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار میلیاردی در همدان به دام افتادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از یکی از سازمان ها به مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال و متواری شدن نامبرده، پیگیری موضوع در دستور کار عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: پس از بررسی های فنی و تخصصی، مشخص شد متهم دارای چند سابقه تخلف از جمله کلاهبرداری است که با شگرد های خاص پلیسی و اطلاعات کسب شده از شهروندان، متهم شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان داشت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شده  و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، با توجه به محکومیت متهم، نامبرده روانه زندان شد.

زارعی توضیح داد: اواخر آذر امسال پلیس موفق به دستگیری کلاهبردارانی که اقدام به جعل اسنادی نظیر فیش واریزی به دادسرا، برگ خلاصه وضعیت خلافی و بیمه نامه خودرو اقدام کرده بودند، شدند.

دستگیری متهم آپارتمان ساز که اقدام به 50 فقره کلاهبرداری کرده بود، سارقان دسته چک با 29 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 873 میلیون ریال و همچنین دستگیری اعضای یک باند پس از هشت فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال در همدان، از دیگر اقدامات پلیس در این حوزه است.

انتهای پیام/غ

دستگیری کلاهبردار میلیاردی درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.